Коньячний дім Hennessy готується до святкування 250-річчя

В коньячному будинку Hennessy готуються з розмахом відзначити ювілейну дату і хочуть долучити до святкування всіх цінителів коньяків від іменитого виробника.

З такої нагоди всі нові коньяки компанії будуть упаковані в ексклюзивну святкову упаковку. Відомо, що в коньячному будинку замовили два варіанти упаковки, одна з яких отримала особливу флуоресцентну етикетку, написи якої стають видимими в променях ультрафіолету.

Створення нових упаковок, етикеток, візуальних образів і шрифтів довірили студії M & eacute; diane Cr & eacute; ation, які набили руку в створенні дивовижних рішень для алкогольних напоїв.

Цікаво, що останнім часом коньячні будинки все частіше вдаються до послуг іменитих студій та популярних художників, спантеличуючи їх створенням етикетки або подарункової упаковки. При цьому далеко не завжди студіям вдається створити дійсно незвичайний і гармонійний образ. Що стосується останніх упаковок Hennessy то, як вважають деякі експерти, створений художником Макгіннесса ескіз здається занадто психоделічним і не відповідає філософії коньяку. Ідея з флуоресцентної упаковкою також не сподобалася критикам, справедливо помітили, що крім як на вітрині магазину етикетка більше ніде не зможе себе проявити.

Втім, раз про новий дизайн упаковки почали говорити ще до того, як коньяки, викриті в неї, з’явилися в продажу, значить рішення Hennessy довірити створення модної студії було правильним.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *